٠٩٠٣٢٣٦٠٥٥٦ :تلفن تماس

بایدها و نبایدهای برندسازی

شاید این نکته ساده به نظر برسد، اما تجربه نشان داده که کاربران اینترنت، به ابعاد زیبایی و راحت بودن کار با پورتال، بسیار اهمیت می‌دهند. لذا بهتر است که کلیه کارهای برندینگ خود، از ثبت برند و علائم تجاری تا طراحی وب سایت و طراحی لوگو سازمان‌تان را طوری طراحی کنید که توجه کاربران را به خود معطوف کند. در این راستا می‌توانید از طراحان پورتال و وب‌سایت‌ها کمک بگیرید یا از ابزارهای طراحی وب‌سایت استفاده نمائید.

 

بایدها در برندسازی

 ارتباط بصری: به منظور ایجاد یه ساختار، ظاهر و پروفایل آنلاین برای هر شرکت و سازمان، می‌بایست از ابتدا این کار را بصورت حرفه‌ای و با دقت و ظرافت انجام داد. زیرا تصویر هر سازمان از اولین لحظه مشاهده در ذهن کاربران نقش می‌گیرد. پورتال شما، معرف سازمان شماست و هر طراحی سایت شما حرفه‌ای تر و ساده‌تر باشد، تصویر بهتری از سازمان و شرکت شما در ضمیر ناخودآگاه کاربران ثبت می‌گردد. این امر موجب می‌شود تا بصورت حرفه‌ای‌تری نزد آنها تداعی شوید و دید بهتری نسبت به کالا و خدمات شما داشته باشند.

 

نبایدها در برندسازی

 تظاهر کردن به آنچه که نیست: یکی از بدترین اتفاق‌هایی که برای یک برند ممکن است رخ دهد، تظاه ر به آنچه که نیست، می‌باشد. وقتی مشتریان شما احساس کنند که طی معامله‌ای که با شرکت و سازمان شما کرده‌اند، مغبون شده‌اند، نه تنها امکان بازگشت مجدد آنها را از خود گرفته‌اید، بلکه مهم‌ترین بخش هر ارتباط و ارائه سرویس به مشتریان، یعنی معرفی چهره به چهره را نیز از دست داده‌اید.

بهتر است که فرهنگ سازمانی خود را تدوین نموده و سازمان خود را هر آنطور که هست، معرفی نمائید. مشتریان بصورت ناخودآگاه، بازخوردی از محیط و فضای حاکم بر سازمان شما دریافت می‌کنند. وقتی که احساس درونی آنها با احساسی که شما برایشان خلق می‌کنید هم‌سو باشد، آنها برند شما را برندی قابل اعتماد خواهند دانست. از اینجا به بعد، مشتریان شما، خود به خود به نوعی عضو بازاریابان شما هستند.

شبکه های اجتماعی: با توجه به رشد و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های همراه، این بستر، بسیار پراهمیت‌تر از دوره‌های قبل شده است. توجه کنید که صرفاً ایجاد شبکه‌های اجتماعی، تسریع‌کننده ارتباطات نیست، بلکه پشتیبانی و حمایت از آنها، بسیار مهم‌تر از داشتن آنها است. در واقع شرکت و سازمانی که شبکه اجتماعی ندارد، ممکن است بسیار جلوتر از شرکت و سازمانی باشد که شبکه اجتماعی‌اش بصورت نامناسبی مدیریت می‌شود.

موسسه حقوقی آراه

موسسه حقوقی آراه

موسسه حقوقی آراه با اتکا به دانش حقوقی و تجریه کافی در امور حقوقی آماده رائه خدمات در زمینه‌های مختلف به شما می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن بررسی صفحات این سایت می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از عباس آباد، کوچه پردیس، پلاک ۳، طبقه ۵، واحد ۱۹.

تماس

  • تلفن:

    ٠٩٠٣٢٣٦٠٥٥٦

  • ایمیل:

    این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد موسسه حقوقی آراه محفوظ می‌باشد.