٠٩٠٣٢٣٦٠٥٥٦ :تلفن تماس

حقوق کار در شرکت ها و جبران خدمات کارکنان

جبران خدمات کارکنان شامل هرچیز مالی و غیر مالی است که کارفرمایان در مقابل خدماتی که کارکنان به سازمان می‌دهند، پرداخت می‌کنند. اساسا، این مبلغ ترکیبی از ارزش دستمزد، مرخصی‌ها، پاداش، بیمه درمانی و سایر مواردی است که یک کارمند ممکن است دریافت کند. اما فقط آشنایی با تعریف «جبران خدمات» کافی نیست. به عنوان یک مدیر یا کارفرما هنگامی که جبران خدمات را تعریف می‌کنید، باید مواردی مانند استراتژی‌ها و روش های جبران خدمات کارکنان را نیز در نظر بگیرید

 

اصلی ترین روش جبران خدمت کارکنان

 پرداخت حقوق از اولین شیوه های جبران خدمات کارکنان است که در تمامی شرکت‌ها و به شکل‌های مختلف انجام می‌شود. عادی‌ترین راه پرداخت حقوق به شکل ماهانه است. بر اساس قرارداد میان کارمند و کارفرما، ماهانه مبلغی برای انجام کار و حضور کارمند به او پرداخت می‌شود. البته قراردادهای بلندمدت و یا پروژه‌ای نیز وجود دارند. به هر حال پرداخت حقوق و نحوه آن در تمامی قراردادها باید پیش‌بینی شود و از اولین شرط‌های کاری به شمار می‌رود.

 

برنامه های انگیزشی بلند مدت جبران خدمات

 کارفرما می‌تواند برای یک بخش یا کل شرکت یک برنامه انگیزشی بلندمدت مشخص کند. برای مثال سقف فروش و یا کار یک ساله تعیین کند تا در صورت رسیدن شرکت و کارکنان به آن استاندارد، از مزایا و پاداش ویژه بهره‌مند شوند. در این روش جبران خدمت کارمند نه تنها بر روی مزایای کوتاه‌مدت تمرکز می‌کند، بلکه برنامه‌های خود را به شکلی تنظیم می‌کند که بتواند به پاداش بلندمدت نیز دست یابد.

موسسه حقوقی آراه

موسسه حقوقی آراه

موسسه حقوقی آراه با اتکا به دانش حقوقی و تجریه کافی در امور حقوقی آماده رائه خدمات در زمینه‌های مختلف به شما می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر ضمن بررسی صفحات این سایت می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از عباس آباد، کوچه پردیس، پلاک ۳، طبقه ۵، واحد ۱۹.

تماس

  • تلفن:

    ٠٩٠٣٢٣٦٠٥٥٦

  • ایمیل:

    این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت نزد موسسه حقوقی آراه محفوظ می‌باشد.